Vores returpolitik gælder i 14 dage, hvilket betyder, at du har 14 dage efter modtagelsen af dine varer til at kontakte os, hvis du ønsker at returnere varerne. Hvis der er gået 14 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refusion eller ombytning.For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt (ikke samlet) og i samme stand som du modtog den. Den skal også være i originalemballagen. Du skal kontakte os, før du returnerer en vare, ellers kan vi muligvis ikke behandle en tilbagebetaling. Vi er ikke ansvarlige for varer, der returneres uden forudgående kontakt eller tilladelse fra os, og som er beskadiget eller gået tabt.
Returnering tilladt
Når vi har godkendt returneringen, vil du modtage en e-mail fra vores returteam med dit returnummer og instruktioner om, hvad der så skal ske. Vi giver 30 dage fra modtagelsen af denne e-mail til at returnere varerne til vores lager, hvorefter tilbagebetaling sker efter vores skøn, og varer, der returneres eller returneres uden for denne tidsramme uden forudgående tilladelse, kan blive afvist og returneret til afsenderen, hvilket kan resultere i, at du bliver ansvarlig for et ekstra kurergebyr. Vi refunderer ikke ordrer, før den returnerede vare er accepteret og behandlet af vores lager.
Original emballage
Hvis den returnerede vare er BRUGT, SKADET eller ikke er i sin ORIGINALE FORPACKNING, kan vi ikke tilbyde en fuld tilbagebetaling og vil blive opkrævet 30 % af den oprindelige købspris for at dække det faktum, at vi ikke længere kan sælge varen videre. Før du returnerer din vare, anbefaler vi, at du tager billeder af varen og emballagen som en visuel repræsentation af dens tilstand. I tilfælde af transportskader vil det at have en visuel registrering af varens tilstand, før den blev sendt, fremskynde returprocessen og forhindre, at en returneret vare bliver afvist på grund af skader.Vi accepterer ikke produkter, der er farlige materialer eller indeholder brandfarlige væsker eller gasser. Sørg for, at alle produkter, der kræver benzin, tømmer tankene, og at batterikablet er afmonteret i tilfælde af batteridrevne produkter.For at fuldføre din returnering skal vi bruge en kvittering eller et købsbevis.Kontakt venligst kundeservice, før du returnerer din vare, så vi er opmærksomme på returneringen.Hvis du ikke gør det, kan det medføre en forsinkelse i behandlingen af din refusion.
Hvordan fungerer det med reparationer, hvor skal jeg henvende mig?
For reparationer og vedligeholdelse af dit produkt kan du besøge Halsteren-afdelingen (kun efter aftale). Vi kan ikke garantere, at dit produkt vil blive repareret med det samme på stedet. Vi kan kun hjælpe dig, hvis varen er købt hos os. Vi yder også garanti på alt vores reparationsarbejde. Vi giver 50% rabat på timetaksten for vores kunder ! i stedet for 60,- betaler du som kunde hos BWW 2INVEST N.V. kun €30 pr. time (ekskl. dele). Er der noget, vi ikke kan løse med det samme? Så vil vi stadig sørge for, at dit produkt er klar inden for 15 arbejdsdage. Du kan derefter hente dit produkt igen.
Produktet returneres efter 14 dage, fordi det er defekt?
Nogle gange modtager vi varer tilbage, fordi de er defekte. Efter at vores personale har kontrolleret dette, viser det sig i 99 % af tilfældene at være forkert. Ofte er køretøjerne ikke monteret korrekt, eller batteriet er ikke opladet eller simpelthen ikke tilsluttet. Hvis du returnerer en vare på grund af en defekt, men den viser sig at være i orden, vil vi opkræve arbejds- og administrationsomkostninger. Omkostningerne ved returnering af varen er også kundens ansvar. Hvis køretøjet viser sig at være defekt under garantien, reparerer og returnerer vi varen inden for 15 arbejdsdage. Hvis køretøjet ikke kan repareres, vil du modtage en kreditnota for dette.
Indsamling
I sjældne tilfælde vil vi arrangere returneringen og informere dig om eventuelle gebyrer, som du kan være ansvarlig for, før vi arrangerer afhentning med kurerfirmaet (et returgebyr plus et administrationsgebyr på 20 til 40 € kan forekomme afhængigt af omstændighederne). Returneringsomkostningerne kan variere afhængigt af produktets størrelse og bestemmes af vores kurerfirma), og du vil blive underrettet, før vi arrangerer afhentning. Vi aftaler en passende dag sammen med dig, men vi kan ikke angive et bestemt tidspunkt for kurerens afhentning. Hvis du ikke kommer til afhentning, skal vi opkræve betaling for dette, da vi vil blive opkrævet for den manglende afhentning. Hvis du tror, at du ikke kommer til afhentning, bedes du give os besked så hurtigt som muligt, så vil vi forsøge at aflyse afhentningen, men hvis det ikke er muligt, vil vi opkræve betaling for den manglende afhentning.
Sporing og sporing
Hvis du selv sørger for returneringen, anbefaler vi, at du bruger en sporingstjeneste, da vi ikke kan holdes ansvarlige for returneringer, der går tabt under transporten. Hvis vi arrangerer returneringen, vil der blive opkrævet et gebyr til dækning af kurerens omkostninger samt administrationsgebyrer, som vil blive fratrukket din tilbagebetaling.Kundeservice vil informere dig om dette, før returneringen arrangeres.Husk, at produktet forbliver dit, indtil det er blevet modtaget, kontrolleret og underskrevet af et medlem af vores lagerpersonale.
Modtaget retur
Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at fortælle dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også informere dig om godkendelse eller afvisning af din tilbagebetaling eller dit shopkredit. Hvis du bliver godkendt, tilstræber vi at behandle din refusion inden for 5 arbejdsdage. Der vil automatisk blive foretaget en kreditering på dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for 3-7 arbejdsdage, afhængigt af din betalingsmetode.Hvis du endnu ikke har modtaget en tilbagebetaling, skal du først tjekke din bankkonto igen. Kontakt derefter dit kreditkortfirma, det kan tage noget tid, før din refusion bliver officielt overført.Kontakt derefter din bank. Der går ofte noget tid, før en tilbagebetaling bliver bogført. Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på service@berghofftoys.com
Afhentning og returnering (mislykkede afhentninger)
Hvis du returnerer en vare, uanset hvorfor varen skal pakkes, vil en kurer nægte at afhente varen, hvis den ikke er pakket korrekt, og vi vil opkræve gebyr for mislykket afhentning. Det er dit ansvar at sikre, at varen er pakket korrekt, og vi har brug for din bekræftelse på, at dette er tilfældet, før vi arrangerer en afhentning. Vi anbefaler på det kraftigste, at du opbevarer den kasse, som varen blev modtaget i, i god stand.